VEEL GESTELDE VRAGEN

V: Wanneer is Triple A.A.A. Care Benelux bereikbaar?
A: Wij zijn tijdens normale kantooruren bereikbaar. Voor calamiteiten zijn we zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.
 
V: Hoe zit het met de kosten?
A: Dat is per indicatie verschillend, meestal betaalt uw zorgverzekeraar. De zorg kan ook uit een PGB worden betaald.

V: In welke regio werken jullie?
A: In heel de Benelux.

V: Is het mogelijk ook zorg te krijgen in het buitenland?
A: Ja, dat kan in overleg met het kantoor.

V: Op wie kan ik een beroep doen bij problemen?
A: Bij problemen kunt u altijd het kantoor bellen. Wij maken dan zo snel mogelijk een afspraak om de problemen op te lossen.

V: Mag ik ook van hulpverlener ruilen?
A: Ja, dat kan altijd.

V: Wat is een ZOZ-er
A: De afkorting ZOZ staat voor 'zelfstandig Ondernemer in de Zorg'. Dit betekent dat de verzorgenden en verpleegkundigen die via Triple A.A.A. Care Benelux worden ingezet als zelfstandig ondernemer hun beroep uitoefenen. Zij zijn niet in dienst bij Triple A.A.A. Care Benelux. Natuurlijk blijven wij wel verantwoordelijk voor het correct uitvoeren van de zorgvraag door de ZOZ-er.